moi meme

moi meme

Friday, January 8, 2010

מהות סופרים יהודים של מזרח אירופה והקשר לצ'ולנט

כמה חבל שאני לא סופר יהודי ממזרח אירופה כלומר החל מהונגריה או צכיה או ופולניה , רוסיה כבר לא כי הם היו יותר מדיי נורמלים שם בצורת המחשבה המסודרת שלהם , משהו מאווירת הצולנט שבראש , משהו סמיך וכבד עם מליון טעמים שאינך מזהה כבר את מקורם כי הם באים מעשרות מרכיבים ולכן יוצרים אלפי אפשרויות של טעם שבוודאי התרחקו מרחק עצום מהמקור , אינך מזהה יותר טעם בשר אלא בשר של חמין שזה משהו אחר מעולם אחר, אינך מזהה עוף כטעם של עוף אלא טע ם שונה ,ככה זה כאשר רכיבים רגילים מתבשלים לבד על אש קטנה במשך הרבה זמן. המון זמן ואש קטנה בשביל לא לשרוף אותם , בכדי שישארו בחיים בשביל שיעברו שינוי מרחיק לכם שירחיק אותם ממקורם לתת להם לבעבע במיצים של אחרים להתערבב עם גורמים שונים לגמרי ולאבד את הזהות המקורית אך כן כדי ללבוש זהות מקורית אחרת זהות שאף אחד אחר לא היה מכיר אותה אם היה פוגש אותה בפני עצמה , ברחוב נגיד. זהות שהתעשרה בזכות עצמה בזכות טעמה המקורי האמיתי שהתערבב והתרכב עםהמון יישויות אחרות שגם הן מסרו את תמציתן המקורי תוך כדי השתנות טעמן וכך מתקבל טעם שונה בכל שעה של הלילה והשתנות טעם זאת קורית ומשתנה כל הזמן כי היא מושפעת מהשתנות של אחרים המשתנים תוך כדי מסירת טעמם המשתנה בגלל מרכיבים אחרים בתוך הטשולנט.

2 comments:

  1. יוב, וכל זה בשני משפטים! איך אני מתגעגעת פתאום לפיטפוטים האינסופיים שלך, הפיטפוטים שריתקו אותי כל כך שבשלב מסוים הרגשתי שמרוב ריכוז לעקוב אחריך כבר כואב לי הצבר.מזל שהמצאו את הבלוגים האלו אז אני יכולה להמשיך לטעום מהטשולנט.נשקיקות,אנה מאוסטרליה

    ReplyDelete
  2. היייי אנה
    איזה כיף לקרוא אותך ואת זה שכל כך מרחוק ואפשר להגיב ולהגיב כל כך לעניין

    נשיקה בשקיקה זה מה שעושה את הנשקיקות המתוקות

    להשתמע
    מתל אביב

    ReplyDelete